آذربایجان‌شرقی دارای پتانسیل‌های عظیمی است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نقطه به نقطه استان آذربایجان‌شرقی دارای پتانسیل‌های عظیمی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی عصر امروز _سه شنبه سوم بهمن_ در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: ️خوشا به حال سردار خرّم که با دستی پر رفت و این چنین عزتمندانه رفت و کارنامه‌ای درخشان در جای جای کشور به جا گذاشت‌.

وی افزود: ️وظیفه خودم می‌دانم که سر تعظیم در مقابل خانواده سردار خرّم فرود بیاورم و تلاش خواهم کرد راه ایشان را ادامه دهم.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی اذعان کرد: ️وقتی موضوع استانداری آذربایجان‌شرقی مطرح شد از خود امام رضا (ع) اجازه گرفته و با عشق به مردم آذربایجان آمدم؛ زیرا آذربایجان به نقل از رهبر انقلاب «سر» ایران است و بزرگترین سرمایه من دعای خیری است که شما خواهید کرد.

وی در ادامه افزود: ️بزرگترین افتخار من این است که فرزند یک کارگر هستم و از طبقه‌ای بالا آمده‌ایم که درد کشیده‌ایم.

رحمتی همچنین ادامه داد: ️باور قلبی من این است که کار نشد ندارد و اگر مدیرکلی، فرمانداری یا مسئولی منتظر تصمیم تهران باشد، کارش خطاست. جای جای این استان پتانسیل است و همیشه به اولین‌ها مشهور بوده است.

وی تصریح کرد: ️از این پس تلاش خواهیم کرد تا راهی که برادرمان استاندار فقید آغاز کرده بودند را با همان رویه و حتی شدت بیشتری پیش ببریم تا شرمنده خانواده شهدا و مردم آذربایجان نشویم؛ ️فرصت کم است و انتظارات به حق مردم زیاد است و به همین دلیل با تلاش و همکاری می‌توان پیشرفت استان را رقم زد.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ️از دولت و وزیر کشور هم تشکر می‌کنم که به یک جوان دیگر اعتماد کردند و از امام جمعه تبریز هم که بار دیگر به من دلگرمی دادند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 722543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.