وضعیت هسته مرکزی شهر قم ساماندهی شود

شهردار قم گفت: تا پیش از شروع تعطیلات نوروز وضعیت سه راه و چهار راه بازار از نظر سیما ، منظر شهری و ترافیکی ساماندهی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _ سه شنبه سوم بهمن _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به وجود برخی مشکلات در هسته مرکزی شهر قم اظهار کرد: اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر در این زمینه رخ داده که می‌تواند به احداث پیاده راه ارم، پیاده راه انقلاب، پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی و ساماندهی میدان شهید مطهری اشاره کرد.

وی افزود: این اتفاقات هر چند بر اساس برنامه رقم خورده است اما برای ما کافی نیست و باید با اقدامات تکمیلی، شرایط بهتری در هسته مرکزی شهر قم رقم زده شود.

شهردار قم با اشاره به اهمیت رفع سد معبر و ساماندهی ترافیکی در هسته مرکزی شهر قم گفت: این فضا باید برای تردد شهروندان و زائران، مناسب سازی شود.

سقائیان نژاد تعمیر پیاده روها، ترمیم خط کشی‌ها، رفع سد معبر، تقویت نظافت، نظارت بر عملکرد سیستم حمل و نقل عمومی و تقویت عملکرد خودروهای برقی در هسته مرکزی شهر قم را ضروری دانست.

وی ادامه داد: در این زمینه بخشی از اقدامات با اجرای پروژه‌های عمرانی همراه است اما بخش دیگری باید با تقویت نظارت و مشارکت پلیس راهور انجام شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه تسهیل دسترسی به حرم مطهر باید به صورت یک برنامه ویژه دنبال شود گفت: باید کمیته‌ای مختص به ساماندهی معابر هسته مرکزی شهر قم تشکیل شده و مشکلات در این حوزه برطرف شود.

کد خبر 722531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر علی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    درود به شهردار قم. تنها کسی که میتوان قم به یه کلانشهر مدرن تبدیل کن همین اقا هست چون امتحانشو پس داده تو قم