خلاصه بازی استرالیا و ازبکستان + فیلم

تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و ازبکستان در آخرین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و ازبکستان عصر امروز _سه‌شنبه سوم بهمن_ در چارچوب سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره و با قضاوت یوسوکه آراکی ژاپنی در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

بازیکنان استرالیا در دقیقه ۱۱ توپ را از سمت چپ به روی دروازه‌ازبکستان ارسال کردند که مهاجم استرالیا توپ را با ضربه سر به تور دروازه ازبکستان چسباند اما این بازیکن در شرایط آفساید به توپ ضربه زد و گل استرالیا مردود اعلام شد.

تیم فوتبال استرالیا در دقیقه ۴۱ یک بار دیگر از سمت چپ حمله‌ای را به روی دروازه استرالیا تدارک دید که توپ در محوطه جریمه به دست مدافع ازبکستانی برخورد کرد و با دخالت کمک داور ویدئویی به سود استرالیا پنالتی اعلام شد که مارتین بویل آن را به گل تبدیل کرد تا استرالیا یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتند.

در نیمه‌دوم تیم ملی فوتبال ازبکستان برای زدن گل تساوی‌بخش و بازگشت به بازی تلاش زیادی کرد اما موقعیت‌های این تیم به در بسته می‌خورد و یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. با این حال ازبک‌ها در دقیقه ۷۸ بازی بالاخره توانستند توسط عزیربک تورگانبائف بازی را یک بر یک کردند.

بیشتر بخوانید: جدول حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم استرالیا، ازبکستان و سوریه

خلاصه‌بازی استرالیا و ازبکستان:

کد خبر 722511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.