بزرگراه شهید خرازی ۱۵ شب به‌صورت مقطعی مسدود می‌شود

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی از امشب به مدت حدود ۱۵ شب از ساعت ۲۴:۰۰ تا ۵:۰۰ از سمت ورودی رمپ شهید مرتضی صمدیه لباف مسدود می‌شود.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی نصب تیرهای پیش‌ساخته پل صاحب روضات واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی از امشب _سه‌شنبه سوم بهمن_ به‌مدت حدود ۱۵ شب از ساعت ۲۴:۰۰ تا ۵:۰۰ از سمت ورودی رمپ شهید مرتضی صمدیه لباف مسدود می‌شود.

وی افزود: بر این اساس تمام ورودی‌های این بزرگراه تا خیابان آتشگاه نیز مسدود می‌شود، بنابراین از تمام شهروندان درخواست می‌شود از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: انجام عملیات احداث فونداسیون ستون‌ها و سرستون میانی پل صاحب روضات در کمتر از ۱۱ روز در نوع خود بی تکرار و رکورد ارزشمندی بوده است.

وی با بیان اینکه پل صاحب روضات امکان دسترسی خیابان کاشانی به خیابان بهستان را ایجاد می‌کند، افزود: این پل به ابعاد ۳۰ در ۳۲ متر به صورت رفت و برگشت روی بزرگراه شهید خرازی به صورت پیش ساخته شامل دو کوله بتنی هرکدام به طول ۳۰ متر و هفت ستون در محور وسط بدون اینکه در بزرگراه تغییری در ترافیک ایجاد شود، به صورت شبانه‌روزی اجرا می‌شود.

کد خبر 722459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.