محکومیت یکی از پتروشیمی‌های منطقه اقتصادی ماهشهر

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: یکی از بزرگ‌ترین پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در پی شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهشهر علیه پتروشیمی‌های آلاینده محیط زیست در این شهرستان، با صدور دادنامه قضایی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان فرهاد قلی‌نژاد اظهار کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان همه صنایع آلاینده آب و خاک و هوا را با پایش‌های مستمر، شناسایی کرده است و چنانچه پس از اخطار و تعیین مهلت اقدامات لازم در پیشگیری و رفع آلایندگی انجام نشود، علیه واحدها و کارخانه‌ها آلاینده شکایت و خسارت‌های زیست‌محیطی محاسبه و مطالبه خواهد شد.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین پتروشیمی‌های آلاینده محیط زیست در ماهشهر طی دادنامه قضائی محکوم به رفع آلایندگی و اقدامات زیست‌محیطی طی مدت هشت ماه شد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: حکم تعلیق مبنی بر اعمال مهلت هشت‌ماهه اقدامات صادر شده است و چنانچه اقدامات رفع و پیشگیری آلودگی انجام نشود، سایر مجازات‌ها برای مدیران آن شرکت اعمال خواهد شد.

کد خبر 722419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.