دشمن به‌دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب است

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان گفت: دشمن در آستانه دهه فجر به دنبال تطهیر خاندان پهلوی و سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمناو به نقل از روابط‌عمومی کمیته روستایی و عشایری گلستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری با بیان اینکه دشمن از شگردهای مختلف رسانه‌ای برای آسیب به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، اظهار کرد: دشمن در آستانه انتخابات می‌خواهد با ایجاد ناامیدی در مردم، مانع چشیدن طعم شیرین حضور در انتخابات شود.

وی با بیان اینکه وظیفه اصحاب رسانه در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن خطیر است، بیان کرد: اصحاب رسانه افسران این جنگ هستند و جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران در این شرایط است.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان بیان کرد: تشریح و تبیین ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تزریق امید در جامعه وظیفه اصحاب رسانه است و امیدآفرینی، مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر گلستان در مقایسه با سایر کمیته‌ها گستردگی بیشتری دارد و کل روستاها و عشایر استان را شامل می‌شود، یادآور شد: مسئولیت امنیت غذایی مردم بر دوش روستاییان و جامعه عشایری قرار دارد.

سایری از اجرای پویش پیشرفت به مناسبت دهه فجر در گلستان خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جامعه روستایی و عشایر یکی از برنامه‌های ما در دهه فجر است که تاکنون ۱۷۹ نفر از روستاییان و جامعه عشایری گلستان برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایمنا، نشست سران قبایل عشایر در گلستان، برگزاری جشنواره روستا آباد، رژه تراکتوری، پویش جوانی جمعیت ویژه روستاییان و عشایری که در سال ۱۴۰۲ صاحب فرزند شدند و برپایی میز خدمت را از دیگر برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان اعلام کرد.

کد خبر 722414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.