دهه فجر اوج نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دهه فجر اوج نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: مردم باید در بطن جریان پروژه‌ها قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلستان اظهار کرد: در استان کمیته بیست‌ودوگانه‌ای متشکل از دستگاه‌های دولتی تشکیل دادیم که ذیل هر کمیته برنامه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی را باید به گوش مردم برسانند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی به قله نزدیک می‌شود، افزود: چنین فرایندی به برکت امام راحل و خون شهدای گران‌قدر و جانبازان انقلاب اسلامی است، این پیام مهم جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: هرکسی که در مسیر خداوند حرکت کند و ایمان به وعده الهی داشته باشد، سرنوشتش چیزی مانند جمهوری اسلامی می‌شو که اکنون الگوی موفق در دنیاست و به جهانیان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته رسانه و فضای مجازی در استان گفت: کارگروه‌هایی که ذیل کمیته تشکیل شده است، موجب تولید محصولات فاخر و ارزنده‌ای خواهد شد.

قربانی اجرای سرود انقلاب اسلامی را از برنامه‌های دهه فجر سال جاری برشمرد و اضافه کرد: با مشارکت چند دستگاه، دوازدهم بهمن در فرودگاه گرگان هم‌زمان با برنامه جشن انقلاب، سرود انقلاب اسلامی که توسط نیروهای بومی استان تولید شده است، اجرا می‌شود.

به گفته وی، این سرود هم‌زمان در روز ۲۲ بهمن در حماسه بزرگ حضور گستره مردم در راهپیمایی هم پخش خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزاری جشنواره بومی و محلی در روستاها و مناطق عشایری را از دیگر برنامه‌های این دستگاه دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در کمیته عشایری و روستایی در قالب جشن انقلاب اسلامی برای روستاییان و عشایر عزیز پیش‌بینی شده است.

کد خبر 722399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.