پرداخت ۳۶۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در سرفصل‌های مختلف در «چرداول» پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا مرادی امروز- سه‌شنبه سوم بهمن‌- اظهار کرد: خدمات‌رسانی کمیته‌امداد به جامعه هدف و حتی سایر اقشار در تمام حوزه‌ها از جمله اشتغالزایی، مسکن، درمان، آموزش، تولید و صنعت، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ازدواج و تهیه جهیزیه نوعروسان با تمام توان و تلاش‌های بی‌دریغ مجموعه نهاد مقدس کمیته‌امداد در سطح استان ایلام ادامه دارد زیرا موظف به خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

وی افزود: خدمات ارزشمندی توسط کمیته‌امداد این شهرستان در اقصی نقاط مختلف آن صورت گرفته که امروز هیچ مددجوی امداد در روستا مشکل مسکن ندارد و اگر موردی وجود داشته باشد برای رفع آن با تمام وجود خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در شاخصه‌ها و سرفصل‌های تعریف شده، کمیته‌امداد شهرستان چرداول جایگاه دوم استان را دارد که از زحمات مدیریت و مجموعه آن قدردانی می‌کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: کمک به احداث ۴۹ واحد مسکن مددجویی به ازای هر واحد به‌طور متوسط ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان، کمک به تعمیرات و احداث فضای جانبی به تعداد ۷۰ مورد و مبلغ قریب به ۸ میلیارد ریال کمک به تحصیل ۹۰۰ دانش‌آموز و دانشجو از خدمات انجام شده در چرداول در ۱۰ ماه گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه ایجاد شغل و توانمندی مددجویان امداد همواره یکی از اولویت‌های مهم است، افزود: در سال‌جاری ۳۶۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی با اعتباری به مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال از منابع بانکی و امدادی در سرفصل‌های خدماتی، کشاورزی، صنایع تبدیلی در چرداول پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مبلغ ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی، جمع‌آوری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال کمک مردمی در سرفصل‌های مختلف، پرداخت هزینه‌های فرانشیز درمان به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان چرداول است.

مرادی ادامه داد: برای شهرستان چرداول تعداد ۹۸ فقره پنل خورشیدی در حال دریافت تسهیلات و نصب است که برای هر طرح ۱۴۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

منبع: فارس

کد خبر 722390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.