«سرهنگ ثریا» و «پالایشگاه» را در دهه فجر با ۳۰ درصد تخفیف ببینید

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، اکران مردمی عمار برای نمایش فیلم‌های سینمایی «پالایشگاه» و «سرهنگ ثریا» در ماه بهمن شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، اکران مردمی عمار برای نمایش فیلم‌های سینمایی «پالایشگاه» و «سرهنگ ثریا» در بهمن، شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است و مصطفی علی‌نژاد، مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در توضیح این بسته ویژه اظهار کرد: افراد، مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و اداراتی که می‌خواهند فیلم «سرهنگ ثریا» یا «پالایشگاه» را در ماه بهمن اکران کنند، می‌توانند بسته ویژه ۳۰+۳۰% را انتخاب کنند.

وی افزود: در بسته ویژه ۳۰+۳۰%، اگر هر دو فیلم «پالایشگاه» و «سرهنگ ثریا» برای نمایش در بهمن انتخاب شوند، روی هر دو فیلم ۳۰ درصد تخفیف خواهند داشت.

مسئول اکران مردمی عمار بیان کرد: فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» که بر اساس واقعیت ساخته شده، روایت مادری است که پادگان منافقین در اشرف را از هم می‌پاشد تا پسرش را که دچار استحاله فکری شده، از آنجا نجات دهد؛ این فیلم، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و لیلی عاج آن را کارگردانی کرده است، «سرهنگ ثریا» تاکنون ۲۳۷ سانس اکران مردمی و ۲۰۴۳۲ مخاطب داشته است.

علی‌نژاد اضافه کرد: «پالایشگاه» که از بیست‌ونهم آذر وارد چرخه اکران مردمی شده، داستان مهندسان و کارمندان پالایشگاه نفت آبادان در روزهای ابتدایی جنگ است که خود را به خطر می‌اندازند تا کشور را از بحران انرژی نجات دهند. این فیلم را مهرداد خوشبخت ساخته و تهیه‌کننده حقوقی آن، بنیاد سینمایی فارابی است.

وی اظهار داشت: عموم مردم جهت استفاده از این بسته ویژه می‌توانند به نشانی اینترنتی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرند.

کد خبر 722383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.