بارش شدید برف در ۲ محور مواصلاتی گیلان + فیلم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: بارش شدید برف در محورهای سیاهکل - دیلمان با حداکثر ارتفاع برف پنج سانتی‌متر و گردنه حیران در محور آستارا - اردبیل در حال باریدن و تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: بارش شدید برف در محورهای سیاهکل - دیلمان با حداکثر ارتفاع برف پنج سانتیمتر و بهارستان - آقچای در حال باریدن است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در محورهای اسالم - خلخال حداکثر ارتفاع برف پنج سانتیمتر، پونل - خلخال حداکثر ارتفاع برف ۱۰ سانتیمتر، بره سر - کلیشم - جیرنده حداکثر ارتفاع برف پنج سانتیمتر، بلوردکان - خصیب دشت ارتفاع برف پنج سانتیمتر است، افزود: محورهای توتکابن - حشمت آباد، زیاز - شوک و
رودسر - لات محله سفیدپوش شده و برف خفیف در این محورها در حال باریدن است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان بارش برف شدید و باد در گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل و بارش برف خفیف در گردنه الماس در محور اسالم-خلخال در حال باریدن است، خاطرنشان کرد: زندانه در محور پونل-خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

نیک‌فهم با بیان اینکه بارش باران و ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، تصریح کرد: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش برف و باران از عصر دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در گیلان، ۵۴۲ راهدار، سر اکیپ و راننده با ۳۹۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با استقرار در ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان در حالت آماده‌باش هستند.

وی اضافه کرد: به شهروندان و مسافران توصیه می‌کنیم برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی تمام محورهای مواصلاتی گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

کد خبر 722381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.