مهار حریق تعمیرگاه و نجات ۳ مرد محبوس به کمک آتش‌نشانان پایتخت + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در تعمیرگاه خودرو و حبس سه مرد در طبقات بالایی تعمیرگاه که مسکونی بود، خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: آتش‌سوزی در تعمیرگاه خودروی خیابان آذربایجان بین خیابان اسکندری و نواب امروز _سه‌شنبه سوم بهمن_ ساعت ۰۰:۱۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی، نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی، در مدت زمان دو دقیقه در محل حادثه حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه به وسعت ۵۰ متر که تعمیرگاه خودرو بود سه دستگاه خودروی پرشیا، پژو ۲۰۶ و پژو اس‌دی وجود داشت، تعمیرگاه دارای نیم طبقه بود که به عنوان دفتر کار و یک انبار کوچک برای نگهداری روغن که قابل اشتعال است، مورد استفاده قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد: تعمیرگاه و خودروهای موجود در آن دچار حریق شد و طبقات بالایی که مسکونی بود و سه مرد در آن حضور داشتند، نیز دچار دودزدگی شد.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان هم‌زمان با خاموش کردن آتش به طبقات مراجعه کردند، جست‌وجو برای افراد آغاز شد و سه مرد به سلامت خارج شدند، همچنین مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: از گسترش و سرایت بیشتر آتش به اطراف جلوگیری شد و ساعت ۱:۵۵ عملیات پایان یافت.

مهار حریق تعمیرگاه و نجات ۳ مرد محبوس به کمک آتش‌نشانان پایتخت + عکس

کد خبر 722300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.