اجرای بیش از ۲ میلیون تن آسفالت در شهر اصفهان طی ۱۰ ماه ۱۴۰۲

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه ۲۵۷ هزار و ۹۳۸ تن آسفالت در سطح شهر اصفهان طی ۱۰ ماه سال جاری اجرا شده است، گفت: سطح آسفالت اجرا شده در سطح معابر، بیش از دو میلیون و ۷۰ هزار متر مربع بوده است.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه آسفالت معابر اصلی و فرعی در سال گذشته ۱۷۳ میلیارد تومان بوده و سال جاری ۴۳۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر بودجه آسفالت شهر اصفهان افزود: لکه‌گیری آسفالت معابر فرعی با استفاده از ۶۲۰۰ تن آسفالت در عرصه ۵۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع، زیرسازی و معابر فرعی با استفاده از ۱۲ هزار و ۸۵۰ تن در عرصه ۱۰۸ هزار و ۲۰۰ متر مربع و روکش آسفالت معابر فرعی با استفاده از ۳۲ هزار و ۴۰۰ تن، عرصه ۳۳۸ هزار و ۳۰۰ متر مربعی طی ۱۰ ماه سال جاری انجام شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین با استفاده از ۲۵ هزار و ۸۵۰ تن در عرصه ۱۸۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع، روکش آسفالت معابر اصلی با استفاده از ۵۰ هزار و ۱۳۸ تن در عرصه ۵۰۸ هزار و ۷۴۶ متر مربع، خیابان‌سازی‌های سطح شهر ۵۷ هزار و ۵۰۰ تن در عرصه ۴۰۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع و آسفالت‌های قراردادهای منطقه‌ای با استفاده از ۲۰ هزار تن در عرصه ۱۷۸ هزار متر مربع اجرا شده است.

کشاورزراد با اشاره به میزان آسفالت پخش شده در ۱۰ ماه سال جاری به تفکیک مناطق پانزده‌گانه ادامه داد: در منطقه یک ۱۱ هزار تن در مساحت ۸۷ هزار ۷۴۲ متر مربع، منطقه دو ۶۰۶۰ تن در مساحت ۶۰ هزار و ۳۶۱ متر مربع، در منطقه سه ۸۴۵۰ تن و در مساحت ۷۳ هزار ۳۱۷ متر مربع، منطقه چهار ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن در مساحت ۱۷۰ هزار متر مربع و در منطقه پنج ۹۶۰۰ تن در مساحت ۷۹ هزار و ۷۵۰ متر مربع آسفالت پخش شده است.

اجرای بیش از ۲ میلیون تن آسفالت در شهر اصفهان طی ۱۰ ماه ۱۴۰۲

وی اضافه کرد: در منطقه شش ۵۴۵۰ تن در ۴۸ هزار و ۹۰۰ متر مربع، منطقه هفت ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن در عرصه ۲۰۱ هزار و ۵۵۰ متر مربع، منطقه هشت ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن در مساحت ۸۷ هزار و ۹۰۰ متر مربع، در منطقه ۹، ۹۰۰۰ تن در عرصه ۷۳ هزار و ۵۵۰ متر مربع و در منطقه ۱۰، ۱۵ هزار تن در عرصه ۱۲۱ هزار و ۷۵۰ متر مربع از ابتدای سال جاری تاکنون آسفالت شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در منطقه ۱۱، ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در عرصه ۱۰۷ هزار و ۶۰۰ متر مربعی، منطقه ۱۲ میزان ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن در عرصه ۱۱۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع و در منطقه ۱۳ نیز ۱۲ هزار تن در عرصه ۱۰۰ هزار و ۲۲۰ متر مربع آسفالت اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در منطقه ۱۴ میزان ۲۲ هزار تن در عرصه ۱۷۱ هزار و ۱۰۰ متر مربعی، منطقه ۱۵ به میزان ۲۳ هزار و ۵۰۰ تن در عرصه ۱۹۱ هزار و ۴۰۰ متر مربع، ناژوان ۲۷۸ تن در عرصه ۲۳۵۶ متر مربع و برای پروژه رینگ چهارم نیز میزان ۵۲ هزار تن آسفالت در عرصه ۳۸۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع استفاده شده است.

کشاورزراد با بیان اینکه ۲۵۷ هزار و ۹۳۸ تن آسفالت در سطح شهر اصفهان طی ۱۰ ماه سال جاری اجرا شده است، ادامه داد: سطح آسفالت اجرا شده در سطح معابر، بیش از دو میلیون و ۷۰ هزار متر مربع بوده است.

کد خبر 722288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.