مادر باردار مریوانی با بالگرد به سنندج منتقل شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مادر باردار ۳۸ ساله مصدوم ناشی از تصادف از بیمارستان بوعلی مریوان به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، حسین جعفری اظهار کرد: به دلیل نیاز سریع مادر باردار مصدوم شده به دلیل تصادف به دریافت خدمات درمانی تکمیلی، بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان در یک مأموریت موفق وارد عمل شده و وی را از بیمارستان بوعلی مریوان به بیمارستان کوثر سنندج منتقل کرد.

وی افزود: سن بارداری این مادر ۲۵ هفته و جنین دوقلو بوده که در اثر مصدومیت شدید از ناحیه لگن و ضربه به شکم هر دو جنین سقط شده و در بیمارستان بوعلی مریوان به صورت مرده متولد شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: این مأموریت پنجاه و هفتم در سال جاری و پانصد و بیست و چهارمین مأموریت اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتدا بوده است.

جعفری گفت: با رسیدن این خانم ۳۸ ساله مصدوم به بیمارستان کوثر سنندج، بلافاصله تیم درمانی اقدامات تکمیلی را برای نجات جان وی شروع کردند.

کد خبر 722282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.