آخرین وضعیت راه‌های گیلان/ محور اسالم - خلخال سفیدپوش شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: بارش شدید برف محور اسالم - خلخال و پونل خلخال را سفیدپوش کرده و سایر محورهای مواصلاتی استان بارانی و ترافبک در جریان است.

غلامعلی نیک‌فهم شامگاه دوشنبه_دوم بهمن_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: بارش شدید برف محورهای اسالم به خلخال و پونل به خلخال را سفیدپوش کرده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بارش برف خفیف و کولاک در گردنه حیران در محور آستارا - اردبیل و بارش شدید برف در گردنه الماس در محور اسالم-خلخال در جریان است، افزود: زندانه در محور پونل-خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بارش باران و ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، خاطرنشان کرد: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش برف و باران از عصر دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در گیلان، ۵۴۲ راهدار، سر اکیپ و راننده با ۳۹۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با استقرار در ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان در حالت آماده‌باش هستند.

نیک‌فهم تصریح کرد: به شهروندان و مسافران توصیه می‌کنیم برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

کد خبر 722260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.