مدارک گمشده با همت مامور پلیس به صاحب آن بازگرانده شد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از بازگرداندن مدارک گم شده یک شهروند اصفهانی با تلاش مأمور وظیفه‌شناس پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رضا الوندی اظهار کرد: یکی از مأموران وظیفه‌شناس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، حین بازگشت از مأموریت خود در شهر تهران مدارک هویتی یکی از شهروندان اصفهانی را در راه پیدا کرد و پس از اینکه تلاش‌های او برای پیدا کردن صاحب آنها بی‌نتیجه ماند، مدارک را با خود به اصفهان آورد.

وی افزود: سرانجام با پیگیری و تلاش این مأمور صاحب مدارک شناسایی و با حضور او در پلیس امنیت عمومی استان مدارک مربوطه به وی تحویل داده شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با قدردانی و تحسین عمل خداپسندانه مأمور پلیس عنوان کرد: مأموران فراجا علاوه بر تأمین نظم و امنیت، امانتداری صدیق، یاری مهربان و دلسوز و محرمی مطمئن برای اسرار شهروندان هستند.

الوندی ادامه داد: صاحب مدارک گم شده نیز با تقدیر از اقدام ارزشمند این مأمور پلیس گفت که در مسافرت تهران این مدارک را گم کرده بودم و ناامید به شهر خود بازگشتم، در این مدت هراس داشتم که با مدارکم سوءاستفاده شود و این مأمور چند روز پیش با من تماس گرفت و از پیدا شدن مدارکم خبر داد.

کد خبر 722188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.