اجرای طرح سپاس برای بیش از 27هزار خانواده شهید در مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری دو مرحله رزمایش دیدار با جامعه ایثارگری در قالب « طرح سپاس» خبر داد و گفت: در این طرح از ۲۶ هزار و ۹۸۳ خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان دیدار و از آنان تکریم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سعید کهنسال، امروز_ دوشنبه دوم بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد ۹ ماه اول حوزه مددکاری، مشارکت‌های مردمی و تشکل‌ها سال‌جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های بنیاد و به منظور حل مشکل جامعه معزز ایثارگری و پیشگیری از آسیب‌ها، هشت هزار و ۵۴۰ تن از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان در جلسات مددکاری فردی، گروهی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تمام آنها از خدمات مشاوره‌ای شغلی، تحصیلی، قبل ازدواج و موارد دیگر بهره‌مند شدند، افزود: بنیاد به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تعداد شش هزار و ۸۸۴ جلسه مشاوره در سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان در شهرستان‌های ساری، بابل و تنکابن برگزار شد.

کهن‌سال با اشاره به اینکه در بحث ارتقای سطح آگاهی خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر استان و برگزاری کلاس‌های آموزشی، در ۹ ماه اول سال جاری ۱۲۷ جلسه آموزش خانواده در موضوعات مختلف در شهرستان‌ها برگزار شد، گفت: در این جلسات ۹۵۰ تن از جامعه معزز ایثارگری در این کلاس‌ها شرکت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری دو مرحله رزمایش دیدار با جامعه ایثارگری در قالب «طرح سپاس» خبر داد و مطرح کرد: در این طرح از ۲۶ هزار و ۹۸۳ خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان دیدار و از آنان تکریم شد.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقای سطح آگاهی و آشنایی به مسائل، سه هزار و ۲۹۱ تن از جامعه معزز ایثارگری از آموزش مجازی «مهارت آموزی، جوانی، سالمندی و موارد دیگر» بهره‌مند شدند، افزود: نگاه بنیاد در حوزه مددکاری و مشاوره، حل مسئله و پیشگیری است که در این رابطه مددکاران و مشاوران ما در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان و بنیاد جهت ارائه خدمات آمادگی کامل دارند.

کد خبر 722163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.