نجات ۷۹ شهروند از حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانان اصفهانی هفته گذشته در اجرای مأموریت‌های خود موفق شدند جان ۷۹ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها را نجات دهند.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته ۱۱ هزار و ۱۱۴ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان برقرار شد که از این تعداد ۲۲۱ مورد حریق و حوادث به سازمان آتش‌نشانی گزارش شده است.

وی افزود: از مجموع ۲۲۱ تماس مرتبط با حریق و حوادث در هفته گذشته، ۱۰۸ مورد حریق و ۸۳ مورد حادثه منجر به عملیات شد که ۳۰ مورد خدمات ایمنی نیز مرتبط با حریق و حوادث بوده است.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این فاصله زمانی ۷۹ نفر نجات یافته از حوادث را داشتیم که آتش‌نشانان بدون آسیب‌دیدگی یا با آسیب‌دیدگی جزئی از حریق و حوادث این موارد را پوشش داده‌اند.

شریعتی بیان کرد: در این فاصله زمانی ۴۳ مورد مستقری خودروهای اطفایی در سطح شهر و معابر پرتردد و ترافیک بیشتر داشتیم تا بتوانند در ساعات اولیه پوشش ایمنی را برای این مناطق داشته باشند.

کد خبر 722158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.