فصل وصل ذی‌نفعان بازار اصفهان آغاز شده است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فصل وصل ذی‌نفعان بازار اصفهان آغاز شده است، گفت: هیئت امنای بازار در حال حاضر دارای ۷ کمیسیون است که هر کدام باید به‌صورت تخصصی به آسیب‌شناسی مسائل بپردازند تا اصل موضوع که تاب‌آوری اجتماعی بازاریان است، به درستی مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در نشستی با موضوع بررسی مشکلات بازار بزرگ اصفهان که در سالن هتل ستاره این کلان‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر برای ساماندهی شرایط فعلی بازار بزرگ اصفهان، فصل اعتماد و همدلی بازاریان با مدیریت شهری است تا بتوان با تأیید، ارائه راهکارها و بیان نقطه نظرات آنها به حل مسائل این مهم پرداخته شود.

وی با اشاره به مسئولیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف بر عهده شهرداری است، افزود: مرز بین مسئولیت و مأموریت در دستگاه‌های اجرایی به‌طور کامل مشخص شده است و هر کدام از دسته‌های اجرایی مأموریت‌های خاص خود را برعهده دارند که شامل سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی و نظارت‌های تعاملی می‌شود و برای ساماندهی بازار بزرگ اصفهان نیز مقرر شده است، این ساز و کار توسط هیئت امنایی که منتخب حدود ۸ هزار واحد صنفی است، شکل گیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هیئت امنای بازار بزرگ اصفهان فصل وصل تمام ذی‌نفعان در آن است که هرکدام دغدغه و نگاه خاص خود به مسائل در این خصوص را دارند، از این رو برای حل این مسائل باید با یکدیگر مدارا داشته باشیم.

نباتی‌نژاد ادامه داد: هیئت امنای بازار در حال حاضر دارای هفت کمیسیون بوده و مقرر شده است این کمیسیون‌ها برای بررسی بازاریانی که علاقه‌مند به مشارکت در این موضوع هستند، فراخوان دهند و افراد مورد نظر در این کمیسیون‌ها به‌صورت تخصصی در جلسات مربوطه و طرح مسائل و دغدغه‌ها شرکت یابند.

وی اضافه کرد: این هفت کمیسیون شامل کمیسیون آموزش و فرهنگی، ترافیک و خدمات شهری، پیشگیری، ایمنی و امنیت، کمیسیون مرمت، گردشگری و برندسازی و تبلیغات و روابط عمومی می‌شود که هر کدام باید در حوزه مربوط به خود به‌صورت تخصصی به آسیب‌شناسی مسائل بپردازند تا اصل موضوع که تاب‌آوری اجتماعی بازاریان است، به درستی مدیریت شود.

کد خبر 722152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.