بازگشت «عبدالرسول امامی» به شهرداری نجف‌آباد

پس از ماه‌ها کشمکش و رایزنی بر سر رفتن یا ماندن «عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد»، سرانجام دیوان عدالت اداری رای توقف مصوبه شورای حل اختلاف استان را صادر کرد و وی به شهرداری بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عبدالرسول امامی امروز _دوشنبه دوم بهمن‌_ در مراسم بازگشت به سکان مدیریت شهری ضمن قدردانی از استقبال کارکنان شهرداری و امام‌جمعه نجف‌آباد و ویلاشهر اظهار کرد: کاری به گذشته ندارم و معتقدم اگر به حاشیه‌ها دامن بزنیم از اصل خدمت به مردم غافل می‌شویم.

وی افزود: کارکنان شهرداری با جدیت تمام خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و از فرصت خدمت به مردم نهایت استفاده را ببرند.

چند ماه پیش شورای اسلامی شهر به دلیل سکونت نداشتن شهردار در شهر نجف‌آباد با پنج عضو موافق و چهار مخالف، رأی به عزل شهردار داد. این مصوبه ابتدا در کمیته انطباق فرمانداری ویژه شهرستان نجف‌آباد مورد قبول واقع نشد، اما با توجه به اصرار شورای شهر به شورای حل اختلاف استان فرستاده شد و شورای حل اختلاف استان نظر شورای شهر نجف‌آباد را پذیرفت.

پس از ابلاغ رأی شورای حل اختلاف، اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد، سرپرست شهرداری را انتخاب کردند و «عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد» نیز از طریق دیوان عدالت اداری پیگیر این موضوع شد.

امروز، دوشنبه، دوم بهمن ۱۴۰۲ با اخذ رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر دستور توقف رأی صادرشده، «عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد» به سکان شهرداری بازگشت.

کد خبر 722148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.