بیان دغدغه‌های مدیران بیش از ۷۰ مجتمع مسکونی با مدیر منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: نخستین نشست مدیران مجتمع‌های مسکونی بالای ۲۰ واحد در منطقه برگزار شد و در این جلسه مدیران بیش از ۷۰ مجتمع مسکونی به بیان دغدغه‌ها و نظرات و مطالبات خود از حوزه مدیریت شهری پرداختند.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین نشست مدیران مجتمع‌های مسکونی بالای ۲۰ واحد اظهار کرد: به دعوت روابط عمومی منطقه ۷ شهرداری اصفهان، نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران و مسئولان مجتمع‌های مسکونی دارای حداقل ۲۰ واحد مسکونی مستقر در منطقه ۷ در سالن اجتماعات هنر سرای خورشید برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت هم‌افزایی و مشارکت شهروندان در اداره شهر و منطقه افزود: در این جلسه مدیران بیش از ۷۰ مجتمع مسکونی به بیان دغدغه‌ها و نظرات و مطالبات خود از حوزه مدیریت شهری پرداختند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به بازخورد مطلوب و مثبت این نشست ادامه داد: فارغ از تمام انتقادات و نظرات مختلفی که در جلسه مطرح شد، نفس تشکیل این جلسه و شنیدن درد و دل شهروندان به‌ویژه مدیران اینگونه مجتمع‌های مسکونی می‌تواند در حوزه برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه ارائه خدمات به محلات، مؤثر و حائز اهمیت باشد.

بیان دغدغه مدیران بیش از ۷۰ مجتمع مسکونی با مدیر منطقه ۷ اصفهان

سلطان‌آقایی افزود: بیشتر مشکلات و دغدغه‌های مدیران مجتمع‌های مسکونی شامل حفظ، توسعه و نگهداری فضای سبز مجتمع‌های مسکونی، فرهنگ‌سازی در زمینه انباشت نکردن زباله در ورودی‌های مجتمع، احداث بوستان و پارک‌های محلی، ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی ویژه مجتمع‌ها و اجرای طرح‌های مختلف در حوزه زیباسازی محله‌های مختلف بود که مقرر شد در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در این دیدار مدیران مجتمع‌های منطقه ضمن قدردانی از تشکیل این نشست، خواهان برگزاری و تداوم این جلسه به صورت فصلی بودند و مقرر شد نشست دوم مدیران اردیبهشت سال آینده برگزار شود.

سلطان‌آقایی افزود: در ادامه تشکیل کارگروه‌ها و اتاق‌های فکر شهرداری منطقه ۷، پس از تشکیل نشست‌های معتمدان محلات و این نشست، در ماه‌های آینده، نشست ویژه فعالان و موثران فرهنگی، نشست هم‌اندیشی انبوه‌سازان منطقه و نشست مدیران مجموعه‌های خیریه و آموزشی نیز در دستور کار برگزاری است.

کد خبر 722144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.