عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم بهمن‌

در این بسته خبری از اطلس سرمایه‌گذاری بندر بوشهر تدوین شود تا بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۳ تهران بر پایه «من شهردارم» گذاشته شد و سرریز بار ترافیکی شهر قزوین تنها در دو کیلومترمربع را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیش از ۷۰۰ سند رسمی به نام شهرداری اردبیل ثبت شد

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از ثبت افزون بر ۷۰۰ جلد سند رسمی دارایی املاک شهرداری در ۲ سال گذشته خبر داد.

اطلس سرمایه‌گذاری بندر بوشهر تدوین شود

عبدالخالق برزگرزاده، عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تدوین اطلس سرمایه‌گذاری بندر بوشهر شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم بهمن‌

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری ایلام ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

یونس ابراهیمی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری ایلام گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ایلام نیاز است.

سرریز بار ترافیکی شهر قزوین تنها در ۲ کیلومتر مربع

اسماعیل عرشیان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تمام بار ترافیکی این شهر به علت تمرکز واحدهای درمانی، آموزشی و صنفی در هسته مرکزی آن به وسعت دو کیلومترمربع سرریز می‌شود.

اهداف نخستین رویداد فرهنگی، ورزشی «جوان پهلوان» تشریح شد

مرتضی همتی، شهردار باقرشهر با اشاره به ظرفیت ورزشی این شهر گفت: جام «جوان پهلوان» فرصتی است تا بضاعت ورزشی باقرشهر به سطح کلان ورزش کشور معرفی شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم بهمن‌

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت مدیریت شهری بوشهر است

وحید نیک‌روش، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، روکش آسفالت معابر و توجه به محلات کم برخوردار در اولویت مدیریت شهری بوشهر است.

آغاز طرح «من شهردارم» در شهر کاشان

مجید باقری، معاون شهردار تهران با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی اداره امور و تبدیل «من شهردارم» به یک الگوی ملی و تسری آن به سازمان و شرکت‌ها و کلانشهری دیگر کشور، گفت: شهر کاشان چند روز پیش اجرای این طرح را آغاز کرده و بقیه شهرها هم علاقمند هستند.

بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۳ تهران بر پایه «من شهردارم» گذاشته شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه امسال پروژه‌های بیشتری با اعتبار بالاتری در طرح «من شهردارم» در معرض انتخاب قرار گرفته است، گفت: بخشی از این طرح‌ها کارسازی شده بود و مردم این پروژه‌ها را پیشنهاد کرده بودند. امسال به مردم گفتیم ایده‌ها و نظرات خود را پیش از رأی‌گیری عمومی مطرح کنند.

جمع‌آوری ۱۰ هزار فیلتر سیگار از پارک ملت مشهد

یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت هفته «هوا پاک»، ۱۰ هزار فیلتر سیگار از بوستان ملت توسط سمن‌های محیط زیستی جمع‌آوری شد.‌

کد خبر 722136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.