توزیع رایگان دستگاه کارت‌خوان بین رانندگان تاکسی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ۳۰۰ دستگاه کارت‌خوان رایگان بین رانندگان تاکسی‌ این کلان‌شهر توزیع شده و این تعداد روزانه در حال افزایش است.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه معضل پول خرد از گذشته مشکل اصلی تاکسیرانان بوده و تنش‌هایی را بین تاکسیران و مسافر ایجاد کرده است، اظهار کرد: پس از گذشت سال‌ها و ورود سیستم‌های پرداخت نوین باز هم چالش بین راننده تاکسی و مسافر ادامه دارد.

وی افزود: در سنوات گذشته نیز اقداماتی در سازمان تاکسیرانی برای ایجاد یک سیستم پرداخت الکترونیکی انجام شد، اما موفقیت‌آمیز نبوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ایجاد پرداخت الکترونیک یک الزام قانونی و از طرفی خواسته مردم، تاکسیرانان و مدیریت شهری است، تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری با بررسی‌های انجام شده و دریافت نظرات و پیشنهادهای رانندگان که خط مقدم حمل‌ونقل درون‌شهری هستند، به این نتیجه رسیدیم که بخشی از نیاز مردم و رانندگان تاکسی را می‌توان با قرار دادن دستگاه کارت‌خوان در تاکسی‌ها رفع کرد، اما دریافت کارت‌خوان مستلزم هزینه بود که با همکاری شرکت نیک‌اندیش و طی تفاهم‌نامه‌ای مقرر شد در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه کارت‌خوان به‌صورت رایگان در اختیار رانندگان تاکسی قرار گیرد.

پرورش خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰۰ دستگاه کارت‌خوان رایگان در تاکسی‌های سطح شهر توزیع شده و این تعداد روزانه در حال افزایش است.

وی با اشاره به ویژگی‌های دستگاه‌های کارت‌خوان اندروید گفت: تاکسیرانان به سادگی با مراجعه به سازمان تاکسیرانی و ارائه مدارک لازم می‌توانند ظرف مدت یک هفته دستگاه کارت‌خوان را دریافت کنند.

کد خبر 722133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید خلج IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    2 0
    یه فکری هم مسئولین محترم تاکسیرانی پایتخت برای تاکسی های تهران بکنند مشکل پول خرد همگانیست انشاله به تاکسی های تهران هم دستگاه کارتخوان بدهند بارکدی که برای گرفتن کرایه دادند زمانبر و برای مسافر سخت میباشد داشتن برنامه و گرفتن رمز دوم با اینترنت ضعیف چاره ساز نیست کارتخوان سریعتر عمل میکنه
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    فردا میدن دست بقالی چون مالیات نداره
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام خسته شدم از بس دنبال پول خرد بودم کاش همه شهرها این کارو می‌کردند
  • ناشناس IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    2 1
    اینکارو کردن ک از راننده ها هم مالیات بگیرن