توسعه سرانه ورزشی در مناطق محروم از اولویت‌های مدیریت شهری تبریز است

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای ششم و شهرداری تبریز توجه خوبی به حوزه ورزش و ایجاد سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی در مناطق مختلف شهر داشته است.

پرویز هادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی با اشاره به پروژه‌های فعال عمرانی و ورزشی شهر تبریز اظهار کرد: توسعه سرانه ورزشی در مناطق محروم از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز است و ۲۵ سالن ورزشی در اختیار ورزشکاران و شهروندان تبریزی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ضعف عملکرد دوره‌های پیشین شورای اسلامی شهر تبریز در حوزه ورزش افزود: مطابق ماده ۶۸ قانون شهرداری‌ها، سه درصد از بودجه شهرداری‌ها باید برای کمک به امور تربیت‌بدنی موضوع بند ۶ ماده ۵۵ این قانون صرف شود که ما در دوره فعلی بر این موضوع متمرکز شده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی در شش ماه نخست سال آینده به پایان خواهد رسید، خاطرنشان کرد: شورای ششم و شهرداری تبریز در خصوص توجه به حوزه ورزش و ایجاد سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی در مناطق مختلف شهر عملکرد خوبی داشته است.

هادی ضمن تاکید بر لزوم اجرای پروژه‌های ورزشی در مناطق مختلف شهر گفت: توسعه سرانه ورزشی در مناطق محروم از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز است که با اجرای پنج پروژه در جنوب غرب تبریز به این مسئله توجه خواهد شد.

وی با تاکید بر تأثیر ورزش بر زندگی شهروندان گفت: ورزش و توسعه اماکن ورزشی به عنوان یکی از وظایف شهرداری‌ها در کاهش و پیشگیری ناسازگاری‌های فردی و اجتماعی و در کاهش فشار روانی جامعه، مؤثر است.

کد خبر 722125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.