دانش‌آموزان با کسب علم کشور را به قله‌های موفقیت‌ برسانند

استاندار همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان بزرگ‌ترین ثروت کشور هستند، گفت: دانش‌آموزان با تلاش در راه علم و دانش ایران اسلامی را به قله‌ها و موفقیت‌های بزرگ می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز _دوشنبه دوم بهمن‌_ در آئین تجلیل از مدال‌آوران و رتبه‌های برتر شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا و جمعی از رأی‌اولی‌ها، اظهار کرد: دانش‌آموزان همچون سایر جوانان دهه‌های گذشته باید در راه علم و پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنند تا جمهوری اسلامی ایران را به قله‌های بزرگ موفقیت برسانند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بزرگ‌ترین ثروت کشور هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم از دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان حمایت‌های همه جانبه‌ای دارند؛ بنابراین مسئولان باید از نخبگان حمایت کنند.

استاندار همدان با اشاره به رشادت‌های نوجوانان دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی دانش‌آموزان و نوجوان درخشیدند و با نثار جان خود نگذاشتند دشمن میهن اسلامی را تصاحب کند.

قاسمی‌فرزاد گفت: بیش از ۴۰۰۰ معلم شهید در دفاع مقدس با رشادت‌های خود، درس مقاومت و ایثار به دانش‌آموزان دادند.

وی افزود: دانش‌آموزان برای اینکه ادامه دهنده راه شهدا باشند، باید از تحصیل علم غافل نشوند و در راه کسب علم و دانش تلاش کنند تا آینده کشور را بسازند.

کد خبر 722104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.