تعداد شرکت‌کنندگان طرح «دورت بگردم یزد من» از ۱۷ هزار نفر عبور کرد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: از ابتدای اجرای طرح «دورت بگردم یزد من» بیش از ۱۷ هزار نفر در این طرح مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مصطفی زارع‌زاده اظهار کرد: طرح «دورت بگردم یزد من» با هدف آشنایی با ظرفیت‌های تاریخی و مذهبی و معرفی اماکن شهری، از سه ماه قبل آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این طرح مدیریت گردشگری "سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد" فرصتی را برای بیش از ۱۷ هزار یزدی فراهم کرده تا شهروندان یزدی با پرداخت هزینه حداقلی و یا رایگان از برنامه‌هایی از قبیل بافت گردی، یزدگردی، گردشگری نجوم، کویر گردی، گردشگری علمی و آموزشی با هدف آشنایی عموم مردم با هویت اصیل یزدی، مکان‌های تاریخی و مذهبی، نجوم قرآنی، شخصیت‌ها و مفاخر یزد و ایران اسلامی در ابعاد مختلف آشنا و بهره‌مند شوند و از خدمات جانبی آن نیز استفاده نمایند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به استقبال ۱۷ هزار یزدی از این طرح، خاطرنشان کرد: طرح دورت بگردم یزد من با حضور دانشجویان، دانش آموزان، مساجد، هیئت‌ها، محلات و سایر اقشار برگزار شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در قالب گروه‌های ۴۰ نفره در این طرح ثبت‌نام و شرکت کنند.

زمان اتمام این طرح اردیبهشت ۱۴۰۳ است.

کد خبر 722095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    خواهشا اطراف یزد بزرگراه بزنید تا هم معضل ترافیک این شهر حل شود و هم اینکه بصورت واقعی بتوانیم دور این شهر بگردیم