ظرفیت‌های دستگاه‌های استانی در حوزه مدیریت پسماند مورد توجه باشد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در حوزه مدیریت پسماند لازم است از ظرفیت‌های متنوع دستگاه‌های استانی برای به دست آوردن نتایج بهتر و موثرتر بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید عبدالله میرابراهیمی امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در نخستین جلسه کمیته آموزش و فرهنگ‌سازی ذیل کارگروه مدیریت پسماند استان که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: موضوع رعایت نظافت و تفکیک پسماند از مبدا مصداق امر به معروف است و می‌توان در شهر قم از این ظرفیت فکری برای آموزش و ترویج مشارکت شهروندان بهره گرفت.

وی افزود: در حوزه مدیریت پسماند لازم است از ظرفیت‌های متنوع دستگاه‌های استانی برای به دست آوردن نتایج بهتر و مؤثرتر بهره‌مند شویم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: در جامعه امروز، گروه تأثیرگذار و فعال آموزشی، کودکان و دانش‌آموزان هستند که برنامه‌های آگاه‌سازی و آموزشی در این حوزه از سوی سازمان مدیریت پسماند طراحی شده و در مرحله اجرا است.

میرابراهیمی با بیان اینکه آموزش مؤثر مشارکت شهروندان را افزایش می‌دهد، ادامه داد: موضوعات و گروه‌های هدف در حوزه آموزش باید شناسایی شود تا بر اساس آن بتوان دست به تولید محتواهای مناسب زد.

وی با اشاره به تهیه کتاب مفاهیم مدیریت پسماند ویژه مقاطع ابتدایی تحصیلی گفت: این کتاب به عنوان مرجع آموزشی در اختیار معلمان و مدیران مدارس قرار خواهد گرفت و آموزش مفاهیم مدیریت پسماند با این ابزار تقویت خواهد شد.

کد خبر 722073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.