تخفیف بالای عوارض پروانه ساختمان در شهرداری باشت

شهردار شهر باشت از تخفیف ۳۵ تا ۴۰ درصدی عوارض پروانه ساختمان به مناسبت دهه فجر در شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدرضا حسینی، امروز _دوشنبه، دوم بهمن_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر شهرداری باشت عوارض پروانه ساختمان را با درصد بالایی از تخفیف دریافت می‌کند.

وی افزود: تمام افرادی که عوارض پروانه ساختمانی مسکونی در حال صدور، واحد تجاری، خدماتی، عوارض صنفی و معوقه‌های سنوات گذشته از جمله ممیزی و عوارض خودرویی دارند می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

شهردار شهر باشت گفت: این دسته از افراد اگر عوارض مطرح شده را تا پایان امسال پرداخت کنند از تخفیف ۳۵ درصدی مسکونی و ۴۰ درصدی تجاری بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: این طرح از یکم بهمن در شهر باشت شروع شده است و تا یکم اسفند ادامه دارد که با استقبال مردم باشت مواجه شده‌است.

حسینی خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری باشت نیز در این راستا تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا در اجرای این طرح مشکلی پدید نیاید.

وی با بیان اینکه آن دسته از افرادی که تاکنون از این طرح استفاده نکرده‌اند، می‌توانند در نخستین فرصت به شهرداری باشت مراجعه کنند، افزود: افزون بر این موضوع برای آن دسته از شهروندانی که قادر به پرداخت یک‌جای عوارض نیستند نیز تصمیماتی اتخاذ شده است که این عوارض به صورت تقسیطی دریافت می‌شود.

شهردار باشت گفت: عوارض دریافت شده صرف خدمات شهری، توسعه فضای شهر و ساماندهی معابر شهری می‌شود.

کد خبر 722069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.