هدف اقتصاد مقاومتی بازسازی و احیای اقتصاد ملی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: امسال همه کارها بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، هدف‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست شورای مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد اظهار داشت: در سال جاری همه کارها بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری شده که هدف آن بازسازی و احیای اقتصاد ملی و امید آفرینی در بین مردم است.

وی افزود: با توجه به مدت‌زمان باقی‌مانده تا پایان سال مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری باید پیگیری‌های بیشتری برای به نتیجه‌رسیدن کارهای باقی مانده در زمینه اقتصادی و گردشگری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: مدیران معاونت اقتصادی استانداری مسئولیت هماهنگی و پیگیری و برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف را بر عهده دارند و مشکلات شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان نیز باید در این شورا مورد رسیدگی قرار گیرد.

شورای مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به ریاست محمدعلی شاه‌حسینی تشکیل شد و اعضا به ارزیابی اقدامات انجام شده و بررسی راهکارهای پیشبرد مؤثرتر برنامه‌های معاونت امور اقتصادی و گردشگری پرداختند.

کد خبر 722067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.