پروژه‌های دهه فجر با محوریت امیدآفرینی و مشارکت در انتخابات اجرا شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: مدیران روابط عمومی برای فضاسازی ایام‌الله دهه فجر و انتخابات با محوریت امیدآفرینی و مشارکت مردمی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مجتبی اسدی‌زاده امروز _یکشنبه، یکم بهمن_ در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و کمیته دستگاه‌ها و نهادهای دهه فجر با تشریح برنامه‌های دهه فجر، اظهار کرد: استمرار پویش روایت پیشرفت و فضاسازی دهه فجر اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر ارزیابی خواهند شد، افزود: ضروری است مدیران روابط عمومی تمام مراسم، جشن‌ها و برنامه‌های روایت پیشرفت را ذیل دهه فجر اعلام و با حضور اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی کنند.

برگزاری نشست خبری، حضور در برنامه‌های صداوسیما، استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی، پاسخ به شبهات و انتقادات، برپایی جلسات گفتگویی و تبیینی و تولید محتوا از جمله برنامه‌هایی بود که مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان به آن اشاره کرد.

وی خواستار ارائه پیشنهادات و بیان نظرات مدیران و کارشناسان برای دهه فجر شد و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها با معرفی پروژه‌ها، میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال، میزان تولید هر طرح و گزارش عملکرد براساس شاخص‌های مقیاسی را اعلام کنند.

اسدی‌زاده استفاده از ظرفیت نمازجمعه و برنامه‌های عمومی را یادآور شد و گفت: مدیران روابط عمومی حتماً برای فضاسازی ایام دهه فجر و انتخابات با محوریت امیدآفرینی و مشارکت مردمی اقدام کنند.

وی با اشاره به پویش روایت پیشرفت که از استان کرمان آغاز شد و اکنون به صورت سراسری و ملی اجرا می‌شود، بیان کرد: امسال ستاد ملی روایت پیشرفت در ادامه ابتکار استانداری کرمان ابلاغ شده و در کشور اجرا می‌شود.

کد خبر 721970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.