راه‌اندازی شبکه‌های محلی تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: راه‌اندازی شبکه‌های محلی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی برای تحقق یک رقابت سالم و گسترده و جلوگیری از هزینه‌های بالا انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز _یکشنبه، یکم بهمن_ در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: تاکنون استقبال خوبی از سوی کاندیداها صورت گرفته است و امید می‌رود مردم از این ظرفیت بهره گیرند تا انتخابی درست انجام دهند.

وی با بیان اینکه یکی از عناصر مؤثر در گفتمان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، حضور مردم در صحنه است، افزود: انتخابات مظهر تام و تمام این حضور است؛ بنابراین باید همه امکانات را برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی و تقویت نظام در عرصه ملی و بین المللی به کار گرفته شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: پذیرفته نیست که فردی خود را کارمند جمهوری اسلامی و رهرو ولایت بداند، اما در این زمینه اهمال و کم کاری کند.

وی با بیان اینکه هر کس باید هرآنچه در توان دارد برای اجرای انتخابات به میدان بیاورد، افزود: برگزاری انتخابات و حضور پور شور مردم در صحنه باید جزو اولویت امور قرار گیرد.

مخلص‌الائمه با اشاره به گزارشات ارائه شده در جلسه درباره آمار سقط جنین نیز گفت: همین دو ساعت که در جلسه بودیم حدود ۸۰ سقط جنین در کشور ثبت شد که جای نگرانی و تأمل دارد.

وی اضافه کرد: سقط جنین پدیده‌ای چند وجهی و مشمول دلایل و لایه‌های پنهان است، بنابراین از امروز که در جریان این اتفاق هولناک قرار گرفته‌ایم باید از هر اهرمی برای ممانعت از آن استفاده کنیم.

استاندار مرکزی با اشاره به نزدیک بودن دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه انقلاب‌های مهم جهان در دهه سوم خود در فرودی جدی قرار گرفتند و نتوانستند از دهه سوم خود عبور کنند، اما انقلاب اسلامی ایران تنها استثنا در تاریخ انقلاب‌های اخیر، از دهه چهارم عبور کرده است و هم اینک در میانه دهه پنجم و در شرایطی بسیار مقتدر قرار دارد.

وی افزود: دو نمایشگاه تخصصی با محوریت معرفی موفقیت‌های نظام و دولت سیزدهم در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

مخلص الائمه ادامه داد: انتظار می‌رود تمامی نهادهای اجرایی در این دو رویداد مهم مشارکت گسترده داشته باشند.

وی با بیان اینکه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان فعال و تقسیم کار انجام شده است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند که موفقیت‌ها و توفیقات نظام و دولت را به خوبی تبیین کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: در گام نخست باید موفقیت نظام اسلامی در طول ۴۵ سال اخیر و سپس موفقیت‌های دولت طی دو سال اخیر منعکس شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی که در استان مرکزی نمی‌تواند در فضای مجازی فعالیت داشته باشد، باید برکنار شود، اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید شبانه‌روزی در میدان حضور گسترده داشته باشند و اقدامات دستگاه خود را تبیین کنند.

مخلص‌الائمه تاکید کرد: در امر اطلاع‌رسانی اهمال و کم کاری وجود دارد، در دهه فجر به یک اطلاع رسانی قوی نیاز داریم و اگر دستگاهی نتواند از عملکرد حوزه خود طی ۴۵ سال اخیر دفاع کند شایستگی حضور در جایگاه مدیریتی را ندارد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه، شش شبکه محلی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در استان مرکزی راه‌اندازی شد.

کد خبر 721940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.