عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد و گفت: پرداختی حقوق کارگران هم معادل ۲ ماه حقوق دریافتی آن‌ها در طول سال خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صولت مرتضوی در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح جدید کالابرگ به‌مدت ۳ ماه برای تثبیت قیمت‌ها آغاز شده و تفاوت این با طرح سابق این است که یارانه تشویقی به ۲۲۰ هزار تومان افزایش داشته و ۱۱ قلم کالا کدگذاری شده و به میزان وزن خرید، یارانه تشویقی داده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین شرط حداقل ۲۲۰ هزار خرید حذف شده و هر کس هر مقدار خرید کند، از یارانه تشویقی برخوردار خواهد شد.

وزیر کار گفت: عیدی کارگران مشخص است و میزان آن معادل دو ماه حقوق دریافتی کارگر است و پرداخت خواهد شد. عیدی بازنشستگان نیز طبق مصوبه هیأت وزیران، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وی همچنین درباره عیدی بازنشستگان، کارگران و کارمندان در پایان امسال به خبرنگاران گفت: طبق قانون، عیدی کارگران مشخص است که دقیقاً چه میزان پرداخت می‌شود و امیدواریم تا پایان بهمن یا اوایل اسفندماه این عیدی پرداخت شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: معادل ۲ ماه حقوق دریافتی آن کارگر که به مدت ۱۲ ماه در طول سال کار کرده است، عیدی به وی از سوی کارفرما پرداخت می‌شود.

مرتضوی درباره میزان عیدی بازنشستگان و کارمندان تصریح کرد: عیدی بازنشستگان و کارمندان طبق مصوبه‌ای که هیأت وزیران داشت، ۲ میلیون و پانصد هزار تومان به هر بازنشسته یا کارمند خواهد بود. البته با داشتن همسر ۷۰۰ هزار تومان و هر فرزند، ۳۰۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد.

وی درباره زمان وتریز عیدی بازنشستگان و کارمندان خاطرنشان کرد: تأمین منابع در این باره انجام شده و ابتدا حقوق بازنشستگان و کارمندان پرداخت می‌شود و تا اوایل اسفندماه عیدی بازنشستگان و کارمندان نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

کد خبر 721889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.