جمع‌آوری و دستگیری ۳۷ معتاد و فروشنده مواد مخدر در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از اجرای طرح آرامش در شهر با اولویت مبارزه با فروشندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۳۷ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح آرامش در شهر با اولویت مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان صومعه‌سرا اجرا شد، افزود: پلیس در این راستا با انجام تحقیقات و اقدامات فنی، ۱۸ معتاد متجاهر و ۱۹ خرده‌فروش مواد مخدر را جمع‌آوری و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه یک کیلو و ۱۲۴ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیره، حشیش و هروئین، شش دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال کشف شد، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایت‌مندی شهروندان از اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه آن‌ها قدردانی کرد و افزود: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 721884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.