۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کشف ۵۲ کیلوگرم حشیش در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف ۵۲ کیلوگرم مواد روان‌گردان از نوع حشیش در بازرسی از منزل وی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با بیان اینکه سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده و مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان پیدا کردند، آدرس محل سکونت این فرد را در شهرستان رشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی مأموران انتظامی به محل سکونت این فرد اعزام شدند و ۵۲ کیلوگرم ماده روان‌گردان از نوع حشیش را در بازرسی از این مکان کشف کردند.

وی با بیان اینکه قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قانونی قرار گرفت، تصریح کرد: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند.

کد خبر 721874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.