ترافیک یزد با تکمیل رینگ شهری برطرف می‌شود

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد رینگ شهری یزد را یک ابرپروژه در دست اقدام شهرداری یزد دانست و گفت: بخش عمده‌ای از ترافیک یزد با تکمیل رینگ شهری برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محمد جواد آقایی با اشاره به اینکه توسعه شهرها نیاز به زیرساخت‌ها در زمینه حمل و نقل و ترافیک را افزایش می‌دهد، اظهار کرد: در شهر یزد به دلیل بزرگ شدن محدوده شهری، این نیاز افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل شهرداری یزد احداث و اصلاح تقاطع‌های مختلفی را در سطح شهر یزد در دستور کار قرار داده تا بتواند این نیاز را برطرف کند.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد یکی از تقاطع‌هایی که احداث آن در دستور کار شهرداری قرار دارد را تقاطع غیرهمسطح صاحب‌الزمان (عج) دانست و خاطرنشان کرد: ابرپروژه رینگ شهری یزد هم یکی دیگر از پروژه‌های بسیار مهمی است که شهرداری در حال انجام آن است.

آقایی با تاکید بر اینکه این پروژه بسیار مهم در شهر یزد از چند بلوار و تقاطع تشکیل شده گفت: بخش عمده‌ای از مشکل ترافیکی شهر یزد توسط ابرپروژه رینگ شهری یزد برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های بسیار مهمی که شهرداری یزد به صورت ویژه در دستور کار قرار داده، پروژه آیت‌الله ابوترابی است که بلوار امیرکبیر را به خیابان‌های فروغ، طلوع و سپس به بلوار آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) متصل می‌کند.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده، در سطح شهر پروژه‌های مختلف زیادی وجود دارد و در هر منطقه از شهر یزد که مراجعه کنیم شاهد پروژه‌های عمرانی شهرداری هستیم.

آقایی گفت: تمامی پروژه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است، بر اساس نیازسنجی که انجام شده اجرا می‌شود تا بتوان بخش مهمی از نیاز شهروندان در سطح شهر نسبت به زیرساخت‌های حمل و نقل و عمرانی را برطرف کند.

کد خبر 721872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    4 0
    حمل و نقل عمومی را به صفرررررر رسانده اند و حالا چند صد و یا چند هزار میلیارد خرج می‌کنند که تقاطع ها و زیر گذر ها را اصلاح کنند. با هزینه یکی از این تقاطع ها میشه حمل و نقل عمومی را احیا کرد اما نمیدانم چه مافیایی پشت قضیه هست که نمیخواهد و نمی‌گذارد.
    • یزدی US ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      1 0
      حتما برای پیمانکار خوب هست و مردم کجای قضیه هستند الله اعلم
  • غلامرضا رضایی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    3 0
    عرض سلام و خسته نباشید. پروژه بسیار مهم ابوترابی کدام مشکل ترافیکی را حل خواهد کرد. بلوار دانشجو و چهارراه آتش نشان دارای ترافیک هست.
  • امین الله IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    2 0
    بزار هیچی نگم
  • امین IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    1 0
    حدود 30 ساله قراره از سه راه تعاون به خیابان کاشانی بلوار احداث بشه طرح ش هم 30 ساله آماده هست چون سودی براشون نداره اجرا نمیکنن این طرح اجرا بشه خیلی از مشکل ترافیک یزد حل میشه
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    اصلاح معابر تقاطع ها خوب است اما تنها راه حل مقطعی است چرا که با گذشت چند سال با افزایش خودرو و تردد دوباره بار ترافیکی سرریز می شود به سمت معابر مرکزی شهر . تنها را حل اساسی برای شهری به وسعت یزداحداث بزرگ را ه است که نیود ان در یزد کاملا آشکار است . احداث بزرگ را ههایی که شما ل و جنوب و شرق و غرب یزد را به هم متصل کند و بار ترافیکی شهر را از داخل شهر به سمت اطراف شهر منتقل کند . مثلا احداث بزرگ راه از سمت خلد برین در پشت حاشیه شهر به سمت صفائیه یا احداث بزرگراه از سمت خلدبرین از پشت حاشیه شهر به سمت بلوار استقلال یا تبدیل کمر بندی یزد به بزرگراه و اتصال صفائیه به ازاد شهر و امام شهر
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    یک فکری هم برای ترافیک خیابان خرمشهر بکنید واقعا افتضاح است
  • یزدی US ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    کاش برای این تعداد تغییر ترافیکی نظر سنجی واقعی انجام می‌دادند ولی هیچ کس به این صورت نمی تونست ترافیکی وحشتناک ایجاد کنه
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    تاکسی های اینترنتی راه انداختن،حمل ونقل عمومی رونه حذف نکردن بلکه بدون مسافردرسطح شهراکثرشون رفت وامدمیکنند.میدان صنعت چراچهارراه نمیشه چقدرشبااینجاقفل میشه.
  • رضا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    سنار بده آش به همین خیال باش ، رینگ شهری ؟!
  • رضا IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    چرا از شهرسازی کشورهای پیشرفته الگو نمیگیرن ؟