از ظرفیت روز چهارمحال و بختیاری برای امیدآفرینی استفاده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ظرفیت روز چهارمحال و بختیاری و دهه فجر برای امیدآفرینی و حضور مردم در انتخابات استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری، امروز _یکشنبه یکم بهمن _ در شورای اطلاع‌رسانی استان چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که دشمن در ضربه زدن به انتخابات چهار راهبرد را دنبال می‌کند، اظهار کرد: دشمن از همه امکاناتش برای ضربه زدن به انتخابات استفاده می‌کند و به دنبال عقب انداختن و تحریم انتخابات است و حمله تروریستی اخیر هم در این راستا بود، اما مردم ایران نشان داده‌اند حتی زیر موشک هم پای صندوق‌های رأی آمده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری یک انتخابات فوق‌العاده خواهیم داشت، ادامه داد: از ظرفیت روز چهارمحال و بختیاری و دهه فجر برای امیدآفرینی و حضور مردم در انتخابات استفاده شود.

حیدری با بیان اینکه ۱۹ بهمن سالروز بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) و ۲۰ بهمن روز چهارمحال‌وبختیاری است، تصریح کرد: علت نام‌گذاری این روز برای مردم استان تبیین شود و همه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این روز پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در تراز انقلاب اسلامی انجام شود، اظهار داشت: همه ادارات و شهرداری‌ها استان برای آذین‌بندی و ایجاد شور و حال انقلابی تلاش کنند، عملکرد ادارات قبل و بعد از انقلاب برای مردم تبیین شود و از ظرفیت رسانه برای نشان دادن این عملکرد استفاده شود.

وی ادامه داد: برخی داده‌ها در شاخص‌های توسعه استان دارای ابهام است اما نرخ بیکاری استان در دولت سیزدهم هشت پله صعود داشته و از دوم به دهم کشور رسیده است.

کد خبر 721866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.