هدف‌گذاری تکمیل پروژه تالار مرکزی شهر سنندج تا هفته دولت سال آینده

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش ما بر این است که پروژه تالار مرکزی شهر سنندج تا هفته دولت سال آینده به افتتاح برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، محمود اسلامی امروز _یکشنبه یکم بهمن_ در بازدید از تالار مرکزی شهر سنندج اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی (تالار فرهنگ) شهر سنندج در حال حاضر قریب به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طی دو سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن مصوب شده است.

وی افزود: بخشی از این اعتبار تاکنون تخصیص پیدا کرده و پروژه نیز با سرعت در حال اجرا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: یکی از اهداف سفر من به استان کردستان پیگیری این پروژه و رفع موانع و مشکلات آن بوده است که امیدواریم با همت سازمان برنامه و بودجه، استاندار کردستان و مقام عالی وزارت هرچه زودتر به سرانجام برسد.

اسلامی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که پروژه تا هفته دولت سال آینده به افتتاح برسد، گفت: در حال حاضر حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است و تجهیز آن نیز اعتبارات ویژه دیگری را می‌طلبد.

به گزارش ایمنا، پروژه تالار مرکزی شهر سنندج که قریب به ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد، بالغ بر ۱۴ هزار و ۱۵۰ متر مربع و شامل هفت بخش است که به سالن‌های اجرای گروه‌های هنری، تئاتر، موسیقی و فیلم‌سازان اختصاص دارد.

کد خبر 721798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.