راه‌اندازی سامانه مدیریت تابلوهای تبلیغاتی در شهر مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی سامانه مدیریت تابلوهای تبلیغاتی در شهر مشهد، جهت ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه‌های صدور مجوز تابلوهای صنوف، تمدید مجوز تابلو، بازدیدهای ادواری، صدور مجوز پرده‌آویز و اکران‌های تجاری خبر داد.

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی با اشاره به راه‌اندازی سامانه مدیریت تابلوهای تبلیغاتی در شهر مشهد اظهار کرد: جهت تسهیل در ارائه خدمت درخواست نصب تابلوی صنفی و پرده‌آویز به صورت غیرحضوری و امکان نظارت مکان‌مند بر تابلوهای تبلیغی سطح شهر این سامانه به سفارش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی طراحی و تولید شده است.

وی افزود: در فرآیند صدور و تمدید مجوز تابلوهای صنوف، همه اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت مشخصات خود، تعداد، متن و ابعاد تابلو در مکان مورد نیاز نسبت به پرداخت اینترنتی هزینه محاسبه شده بر اساس قیمت منطقه‌ای اقدام می‌کند تا مجوز سالانه در سیستم صادر شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: پیش از این لازم بود همه شهروندان در تمام مناطق شهری با ارائه مدارک در محل کارگزاری مربوطه حضور پیدا می‌کردند تا محاسبات توسط کارشناس جهت پرداخت عوارض صورت می‌پذیرفت و گواهی صادر می‌شد، اما با راه‌اندازی این سامانه همه این مراحل شهروندسپاری شده و به‌صورت غیرحضوری قابل انجام است و منجر به تشکیل بانک جامع اطلاعاتی از اصناف خواهد شد، همچنین تمدید مجوز سالانه نیز بر اساس داده‌های ثبتی قبلی، به‌راحتی قابل انجام است.

کد خبر 721775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.