اصلاح ۸۰۱ کیلومتر شبکه برق‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل توزیع شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح ۸۰۱ کیلومتر شبکه برق‌رسانی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد مرادی امروز _یکشنبه یکم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌های اصلاح و توسعه شبکه توزیع برق استان در قالب پروژه‌های تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح و توسعه شبکه فشار متوسط و ضعیف و احداث پست‌های توزیع عمومی و برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق در دولت سیزدهم با رشد چشمگیری عملیاتی و وارد مدار شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های افزایش پایداری شبکه در سطح استان افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی در این بخش، تبدیل بیش از ۴۹۶ کیلومتر شبکه سیمی برق استان به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد تومان در دولت سیزدهم بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه اصلاح و توسعه شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق استان بیش از ۸۰۱ کیلومتر شامل ۴۷۲ کیلومتر در حوزه شبکه فشار ضعیف و ۳۲۹ کیلومتر در حوزه شبکه فشار متوسط با اعتباری بالغ بر ۴۲۸ میلیارد تومان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی از اجرای طرح برق‌رسانی به ۹ روستای استان خبر داد و تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های متولی و مجوزهای صادر شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۲ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از نعمت برق پایدار بهره‌مند و عملیات اجرایی برق‌رسانی به ۹ روستای استان نیز در دست اقدام است.

مرادی با اشاره به عملکرد شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه احداث پست‌های توزیع عمومی اضافه کرد: ۳۷۹ دستگاه پست توزیع عمومی با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد تومان در سطح استان احداث و در مدار قرار گرفته است.

کد خبر 721733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.