کشف مواد افیونی در مرزهای سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۲۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سرهنگ جواد رفیعی اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزهای جنوب‌شرق کشور و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران استان پس از رصد اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با طرح‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، طی چند رشته عملیات مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور را شناسایی کردند و با اجرای طرح مهار، کنترل و پایش دقیق و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: مرزبانان سلحشور و مقتدر موفق شدند، ضمن کشف ۲۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر، شامل ۱۴۲ کیلوگرم تریاک، ۲۴ شیشه، ۱۰۸ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۹ قاچاقچی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تعداد شش دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودرو حامل بار مواد مخدر نیز توقیف شد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

کد خبر 721729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.