اجرای عملیات پاک‌سازی و لایروبی سپتینگ‌های منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان، عملیات رفع خطر از موانع خطرساز و لایروبی کانال‌ها و سپتینگ‌های سطح منطقه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رعایت نکردن نظافت و رها کردن زباله و پسماند توسط برخی شهروندان در معابر و انهار سطح شهر یکی از عوامل آب‌گرفتگی کانال‌ها در زمان بارندگی و ایجاد محیطی نامناسب برای تکثیر انواع حشرات و حیوانات موذی و انتشار عوامل بیماری‌زا است.

وی افزود: عملیات لایروبی کانال‌ها و سپتینگ‌های سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان با هدف روان‌سازی دفع پساب‌ها و جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر، افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آلودگی‌های محیطی با تلاش عوامل خدمات شهری در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و پاکیزگی و نظافت سطح منطقه تا کنون ۷۰ مورد از کانال‌ها و سپتینگ‌های این منطقه با ۲ میلیارد ریال اعتبار لایروبی و پاک‌سازی شده است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: هم‌زمان با اجرای این پروژه، در راستای بهسازی فضاها، زیرساخت‌های شهری و ایجاد چهره‌ای زیبا و منظم در معابر عمومی عملیات رفع خطر از سطح معابر با ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: به‌منظور تأمین آسایش و آرامش شهروندان و پاسخ به مطالبات مردمی در این پروژه علاوه بر شناسایی ۳۰ مورد از حفره‌های خطرساز و اصلاح آن‌ها و ۱۶ مورد ساخت و نصب دریچه‌های جدید در سطح معابر فرعی منطقه انجام شده است.

کد خبر 721713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.