«تنکمان» به قرارگاه اجتماعی البرز ملحق می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از بررسی چالش‌های بخش تنکمان خبر داد و گفت: این بخش به قرارگاه اجتماعی افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، روز گذشته امام جمعه نظرآباد در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به چالش‌ها و بحران‌های بخش تنکمان خواستار الحاق آن به قرارگاه اجتماعی شد. محمد جواد کاظمینی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، در این راستا از بخش تنکمان و چالش‌های پیش روی آن بازدید کرد.

وی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به درخواست اهالی شهر تنکمان و پیگیری امام جمعه شهرستان نظرآباد مبنی بر برخوردار شدن شهر تنکمان از خدمات قرارگاه اجتماعی استان بازدیدی به همراه شهردار، بخشدار و جمعی از فعالان حوزه فرهنگی این شهر صورت گرفت.

وی افزود: آن‌ها از نزدیک نیازها و مسائل شهر را مورد ارزیابی قرار دادند و مقرر شد با شناسایی نظام مسائل و مشکلات این شهر و اولویت‌بندی آن، مقدمات الحاق به محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان تسریع شود.

دبیر قرارگاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: لازمه افزوده شدن شهر تنکمان و به صورت کلی هر محله از نقاط استان با هدف برخورداری از امکانات و خدمات توسعه‌ای بر اساس شاخص‌هایی است که در دبیرخانه قرارگاه اجتماعی استان تعریف شده است.

کاظمینی ادامه داد: این شرایط نیز به تبع جز شاخص‌های مدنظر محلات ۲۰۲۰ ستاد محرومیت‌زدایی است که شهر تنکمان با توجه به بررسی و بازدیدی که از صورت گرفت حائز آن است.

شهر تنکمان جزو شهرهای تازه تأسیس شهرستان نظرآباد محسوب می‌شود که در حال حاضر ۵۰۰۰ نفر جمعیت دارد. مرکزیت بخش تنکمان با بیش از ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت به لحاظ فرهنگی و تاریخی دارای سابقه غنی است.

کد خبر 721665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.