بخش کشاورزی باید از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها بهره‌مند شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها و تکنولوژی‌های نوین را در حوزه کشاورزی مهم و ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، امیر حسن‌زاده امروز _شنبه سی‌ام دی_ در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان اظهار کرد: بخش کشاورزی برای استان از دو حیث دارای اهمیت ویژه‌ای است؛ اول نقش آن در تأمین امنیت غذایی و دوم اشتغالزایی بالا.

وی با تأکید بر تکمیل طرح‌های اجرا شده در این حوزه، استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها و تکنولوژی‌های نوین را در حوزه کشاورزی مهم و ضروری دانست و افزود: کمیته‌های تخصصی تبصره ۱۸ در شهرستان‌ها باید با هماهنگی فرماندار و مدیران جهاد کشاورزی برگزار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: تکمیل زنجیره تولید گوشت و حرکت به سمت محصولات استراتژیک کشاورزی به طور حتم باید در برنامه جهاد کشاورزی قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم مشاور و مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، حکم انتصاب علی باقری سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با امضای وزیر جهاد کشاورزی را به وی اعطا و با اهدای لوح تقدیر از خدمات داوود بیگلری قدردانی کرد.

کد خبر 721647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.