لزوم بهره‌مندی از فضاسازی شهری برای بیان دستاوردهای انقلاب

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از شهرداری‌ها خواست تا با استفاده از فضاسازی شهری، دستاوردهای انقلاب را تشریح کنند و گفت: امیدافرینی وظیفه تمامی دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ شنبه سی‌ام دی _ در جلسه کمیته فضا سازی و مدیریت شهری خراسان شمالی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه، ابتکاری و با کیفیت طی دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌های این دهه با فضاسازی مناسب و با تکیه بر فرهنگ سازی در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطلاع رسانی اقدامات مطلوب انجام شده شکل بگیرد.

وی افزود: با توجه به همزمانی دهه فجر انقلاب امسال با اعیاد ماه‌های رجب و مقارن شدن به ویژه ولادت امام علی (ع) و دیگر رویدادها، به عنوان یک فرصت مغتنم، وجه مذهبی برنامه‌های این دهه در نظر گرفته شود و برنامه‌های مختلف بر اساس ظرفیت‌های موجود اجرا شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی تاکید کرد و گفت: با توجه به پیش رو بودن رویداد مهم انتخابات، با برنامه‌ریزی، تحقق مشارکت حداکثری همانند سال‌های گذشته در استان رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه باید توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و اطلاع رسانی خدمات دولت در استان، بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: شهرداران همواره با حجم گسترده وظایف با مدیریت منسجم پای کار هستند و اکنون نیز با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، دستاوردهای دولت و فعالیت‌های انجام شده را در دهه فجر از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

گفتنی است در این جلسه تمام شهرداری‌ها از پروژه‌های قابل افتتاح، اقدامات انجام شده و در دست اقدام در خصوص فضا سازی شهر برای اعیاد پیش رو، ایام دهه فجر و انتخابات گزارشی جامع ارائه دادند.

کد خبر 721613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.