کاندیداها برای مطرح کردن خود، رقبا و ارزش‌ها را تخریب نکنند

استاندار مرکزی از کاندیداها خواست برای مطرح کردن خود رقیبان و ارزش‌ها را تخریب نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص الائمه پیش از ظهر امروز _شنبه، سی‌ام دی_ در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی اظهار کرد: تخریب رقبا و دستگاه‌ها در فصل انتخابات، بی‌تقوایی، به دور از اخلاق، شرع و ضد پیشرفت است.

وی افزود: هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم‌، به تدریج برخی از نامزدهای انتخاباتی اقدام به تخریب رقیبان خود می‌کنند و ممکن است دامنه این تخریب‌ها دستاوردهای قوای سه‌گانه را در بر بگیرد.

استاندار مرکزی با اشاره به در پیش بودن دهه‌مبارک فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این تخریب‌ها به امید جلب توجه و جلب رأی برای جریانات صورت می‌گیرد.

مخلص‌الائمه افزود: درصورتی که رفتارهایی که در این حوزه صورت می‌گیرد منطبق با اخلاق و شرع نباشد، بدون شک به جامعه آسیب می‌زند و ضد پیشرفت خواهد بود.

وی با بیان اینکه افراد در قبال هر رفتاری که رنگ و بوی تخریبی داشته باشد باید از نظر وجدانی و اجتماعی پاسخگو باشند، گفت: برای جلوگیری از این چنین شرایطی باید همه ظرفیت‌ها را به کار گرفت.

استاندار مرکزی ادامه داد: در این بزنگاه با اقشار مختلف مردم، افرادی که ابزارهای رسانه‌ای در اختیار دارند و مسئولان استان روبرو هستیم و این اقشار باید با هم همسو باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این میان مدیران روابط عمومی‌ها نقش مؤثری دارند، هر چند همچنان قدرت و تحرک لازم را در این حوزه شاهد نیستیم.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: ضروری است روابط عمومی‌ها از تحرک بیشتری برخوردار باشند و در اطلاع‌رسانی عملکردها و دستاوردهای دستگاه‌ها تلاش کنند.

استاندار مرکزی گفت: در صورتی که مدیر روابط عمومی فعالیت لازم را ندارد، فاقد صلاحیت مدیریت است و باید استعفا دهد، زیرا روابط عمومی دستگاه‌ها باید از ظرفیت‌های موجود از جمله فرصتی که صداوسیما برای انعکاس عملکردها فراهم کرده، استفاده کنند و اگر فاقد چنین ظرفیتی است، باید کنار بروند.

مخلص‌الائمه با اشاره به طرح انتقال آب از چشمه هفتیان به تفرش به عنوان ابر پروژه استان، اظهار کرد: خوشبختانه به واسطه این طرح بزرگ و شبانه روزی، آب به تفرش رسیده است و به زودی با حضور یکی از مقامات کشور افتتاح رسمی صورت می‌گیرد.

استاندار مرکزی افزود: اقشار مختلف این شهرستان در بازدیدهای انجام شده، در جریان عظمت، دشواری و حجم کار این طرح قرار گرفتند.

وی گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، تأیید صلاحیت داوطلبانی که در بررسی اولیه تأیید نشده بودند و حضور گرایش‌های مختلف در انتخابات نشان از مشارکت حداکثری در این فرآیند ملی می‌دهد.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: همچنین در حوزه تبیین موفقیت‌های نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های دولت سیزدهم، درصدد برگزاری نمایشگاه در محلی مناسب هستیم.

وی ادامه داد: برای برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری جشن‌های دهه فجر، پذیرای ایده‌ها نیز هستیم، به منظور مدیریت هزینه‌ها هم می‌توان جشن‌های متمرکز را برنامه‌ریزی کرد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: باید از فضاهای موجود در شهر از جمله بیلبوردها و بنرها برای دهه فجر و انتخابات نهایت استفاده را برد و قبل از دهه فجر با طراحی مناسب بنرهای انتخاباتی را در شهر بالا ببریم و موکب‌های انتخاباتی فعال شوند.

باید برای حل مشکلات از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنیم

حسین محمودی‌فر سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که عملکرد خود را بازنگری کنیم، اظهار کرد: نباید در راستای رفع مشکلات از هیچ کوششی دریغ کنیم.

وی با بیان اینکه امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، شاهد رشد، توسعه، آبادانی و عمران در تمام حوزه‌ها هستیم، افزود: این مهم با بهره‌ گیری از ظرفیت جوانان تحقق یافته است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: دشمن با بغض و کینه‌ای که نسبت به جمهوری اسلامی دارد همواره به دنبال ترویج ناامیدی و نارضایتی در جامعه به ویژه جوانان است.

محمودی‌فر افزود: نیاز است برای مقابله با توطئه‌های دشمن گام‌های مؤثرتری در راستای افزایش نشاط جامعه برداریم، به همین دلیل می‌طلبد اختلاف سلیقه‌ها را بین احزاب کنار بگذاریم و برای رشد و توسعه جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

کد خبر 721568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.