فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی را فراهم می‌کنیم

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تلاش می‌کنیم تا امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات نامزدها شناسایی و به کار گرفته شود تا شاهد شکل‌گیری شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، بهنام نظری پیش از ظهر امروز _شنبه سی‌ام دی_ در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی، اظهار کرد: همه امکانات استان مرکزی برای ایجاد فضای رقابتی سالم بین نامزدها و حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات به کار گرفته شده است.

وی افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلور تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان در یک نظام مردم‌سالار دینی است که باید در برگزاری هرچه مطلوب‌تر این رویداد مهم تمام تلاش خود را به کار گیریم.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه اطلس امنیتی تمام شعب اخذ رأی استان با رعایت الزامات، ملاحظات و امکانات تهیه و تدوین شده است گفت: این اطلس نقشه راه خوبی برای برقراری امنیت انتخابات است.

نظری اضافه کرد: سلامت، قانون گرایی، رقابتی بودن، توجه به بی‌طرفی و امانت‌داری از شاخص‌های انتخابات مطلوب است و دست‌اندرکاران باید با همه توان برای تحقق این مهم تلاش خود را به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم با برپایی باشکوه آن، توطئه‌های دشمنان در دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب خنثی شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه برای نظارت گسترده در فرآیند انتخابات باید از تمام اقشار بهره‌گیری شود گفت: علاوه بر حضور نیروهای باتجربه، در استان مرکزی جوانان بسیاری در هیأت بازرسی انتخابات فعال هستند.

نظری ادامه داد: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مهمترین خواسته مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد انتخابات استان و مدیران اجرایی باید همه تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند اظهار کرد: حضور گسترده جناح‌های سیاسی در انتخابات انگیزه و نشاط عمومی را ارتقا می‌بخشد و دشمنان نظام را ناامید می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: انتظار می‌رود افراد به نقش تأثیرگذار خود در این زمینه آگاه باشند و زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

نظری با بیان اینکه شیب انتخابات هر روز تندتر می‌شود گفت: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود با تشریح و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم زمینه حضور پرشور مردم در این فرآیند ملی را فراهم کنند.

وی افزود: رسانه‌ها در حوزه انتخابات باید مردم را از سطحی‌نگری دور و به نگاه آن‌ها برای انتخاب بهتر عمق ببخشند.

کد خبر 721548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.