ساخت مسکن معلولان و گروه‎‌های ضعیف جامعه در اولویت است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساخت مسکن برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و گروه‌های ضعیف در استان اردبیل در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محبوب حیدری در جلسه مشترک با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: ساخت مسکن خوب و متناسب برای مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد حضرت امام‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان اردبیل در اولویت قرار دارد.

وی افزود: در راستای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با موضوع کمک به تأمین مسکن معیشت‌محور افراد دارای معلولیت و مددجویان فاقد مسکن تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که به امضای وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم رسیده است و تأکیدات استاندار اردبیل در جلسات شورای مسکن استان، ثبت‌نام، شناسایی افراد حائز شرایط و روند ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی در قالب نهضت ملی مسکن در استان اردبیل آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در قالب این تفاهم‌نامه، اختصاص حداقل ۱۰ درصد از پروژه‌های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن به گروه‌های خاص و افراد واجد شرایط تحت پوشش سازمان بهزیستی پیش‌بینی شده است.

حیدری گفت: زمان و مدت اجرای این تفاهم‌نامه از زمان امضا به‌مدت دو سال بوده است و در صورت تشخیص و توافق دو طرف قابل تمدید خواهد بود.

دبیر شورای مسکن استان ادامه‌داد: از جامعه هدف سازمان بهزیستی، ۳۶۵۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۲۴۳۷ متقاضی واجد شرایط شناسایی شدند و مقرر شد تا این تاریخ به تعداد ۱۲۳۵ نفر تخصیص پروژه داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تأکید کرد: ساخت مسکن خوب و متناسب برای گروه‌های ضعیف جامعه، همچنین افراد تحت پوشش کمیته امداد و جامعه هدف سازمان بهزیستی استان اردبیل را که ولی‌نعمتان ما و جامعه اسلامی هستند را وظیفه قانونی و شرعی می‌دانیم.

کد خبر 721540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.