اجرای ۵۱ پروژه عمرانی در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری ۵۱ پروژه در دستور کار این منطقه بوده است که از این تعداد ۲۲ پروژه عمرانی به پایان رسیده است، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از مجموع ۵۱ پروژه عمرانی مصوب منطقه ۱۱ در سال جاری، تاکنون تعداد ۲۲ پروژه به پایان رسیده و سایر پروژه‌ها نیز مطابق با برنامه زمان‌بندی در حال انجام است که بیشتر آن‌ها تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید.

وی افزود: یک پروژه عمرانی شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های است که بر اساس مطالعات فنی، اقتصادی و اجتماعی به‌وسیله دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود. هدف از این پروژه‌ها، تحقق بخشیدن به برنامه‌های عمرانی بلندمدت است و معمولاً با بودجه‌ای معین و ظرف مدت معینی اجرا می‌شوند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از پروژه‌های شاخص و مهم منطقه می‌توان به آزادسازی و اجرای پروژه رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به خیابان شریف شرقی، ساماندهی خیابان ابوذر، آزادسازی و اجرای خیابان کاتب اصفهانی و گذرهای منتهی به آن، زمین ورزشی چند منظوره روباز پارک درخشان و تقاطع همسطح خیابان قدس به خیابان بهشت اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مجموع بودجه مصوب پروژه‌ها و عملیات عمرانی منطقه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است که ۲۲۴ میلیارد تومان آن در بودجه منطقه و ۷۶ میلیارد تومان آن از اعتبارات شهرداری مرکزی تأمین خواهد شد.

کد خبر 721535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شجاعی BR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    نظر من خیلی عالی دیوار چین سنگ کار سرامیک کار خواستین درخدمتتون هستم
  • حسین زارعی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام و عرض ادب. لطفا شهرداری منطقه 4 یه فکری به حال کرداباد کنه و طرح ادامه خیابان علامه امینی را اجرا کند. تشکر
  • شهروند منطقه یازده IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    چندین ساله قراره از خیابان شریف غربی به پارک مدافعان یه خیابونی بزنن که احتمالا به قرن بعدی برسه به عمر ما کفاف نمیده، دوساله میریم شهرداری درخواست اسفالت برا کوچمون‌میدیم نمیان،. یه تیر برق سر کوچه ما نیست نه شهرداری گردن میگیره‌ما رو و نه اداره برق! رهنون اصلا زیر پونزه نه صاحب داره و نه دلسوز...