تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان تا ۲۵ بهمن ممکن است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اعلام تاریخ ۲۵ بهمن برای تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان تنها یک مرتبه امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، رحمان جلالی امروز _شنبه سی‌ام دی_ در ستاد انتخابات استان با اشاره به زمان شش هفته‌ای باقی‌مانده تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تمام عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان در بهمن خبر داد.

وی با اشاره به اینکه سه مانور برای آمادگی بیشتر اعضای ستادهای انتخابات استان و بررسی و بیان نکات تکمیلی در روزهای هشتم و هجدهم و بیست‌ونهم بهمن برگزار خواهد شد، در خصوص روند تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان مجلس شورای اسلامی افزود: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تأیید شده است، می‌توانند تا تاریخ بیست‌وپنجم بهمن با مراجعه به ستاد انتخابات کشور یا فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه، درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را تحویل دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با تاکید بر اینکه تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان تأیید صلاحیت شده فقط برای یک مرتبه امکان‌پذیر است، تصریح کرد: این درخواست در فرآیند پنج‌روزه توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت مقصد مورد بررسی قرار می‌گیرد و به شورای نگهبان اعلام می‌شود که شورای نگهبان نیز در موعد مقرر نتیجه را وزارت کشور اعلام می‌کند.

جلالی با بیان اینکه مجموع شعب اخذ رأی استان کرمان ۲۴۳۷ صندوق است که اطلس امنیتی و زیرساختی آن‌ها آماده شده است، گفت: اکثر فرآیندهای برگزاری انتخابات، الکترونیکی است که بررسی‌ها صورت گرفته است و مشکلی در بحث برگزاری انتخابات نداریم.

کد خبر 721461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.