مسئولان برگزاری انتخابات با جدیت از آرای مردم صیانت کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران و مسئولان برگزاری انتخابات، صیانت از آرا، پشتیبانی نکردن و حمایت از کاندیدای خاص، برگزاری انتخابات خوب و سالم، رعایت اخلاق اسلامی و امانتداری در آرای مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی امروز _شنبه سی‌ام دی_ در مراسم افتتاح شبکه‌های استانی انتخابات، اظهار کرد: مجموعه ستاد انتخابات اعم از اجرایی و نظارتی با هماهنگی و انسجام خیلی خوب در سطح استان شرایط لازم را برای برگزاری یک انتخابات با مشارکت عالی، امنیت، سالم و رقابت سالم فراهم کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت مشارکت و حضور مردم در عرصه‌های مختلف گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری است بنابراین مردم در همه عرصه‌های نظام باید حضور فعال داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور مردم مؤمن، متدین و انقلابی استان سیستان و بلوچستان در همه میدان‌ها و صحنه‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی، تاکید کرد: سلامت انتخابات و صیانت از رأی مردم از وظایف مسئولان برگزاری انتخابات است.

کرمی تاکید کرد: مردمان استان افرادی بصیر، دانا و توانمند هستند که باید تلاش کنند افرادی را که توانایی لازم برای نمایندگی را دارند انتخاب نمایند، تا شاهد پیشرفت و توسعه استان در همه زمینه‌ها باشیم.

وی اذعان کرد: مردم متدین، جهادی و انقلابی استان در همه انتخابات و صحنه‌ها حضور پرشکوهی دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات و نیازهای مطرح شده، گفت: مسئولان، مجموعه‌های نظارتی و کمیته‌های ستاد انتخابات باید مسائل را مرتفع و تلاش نمایند زمینه لازم برای حضور گسترده مردم فراهم شود.

کرمی با اشاره به افتتاح شبکه‌های استانی انتخابات توسط صدا و سیما تصریح کرد: برابری و عدالت در حوزه تبلیغات و فراهم شدن ظرفیت‌های خوب و یکسان برای همه کاندیداها از اهداف افتتاح این شبکه‌ها است.

وی به مسئولان و نمایندگان نیز توصیه کرد: مسئولیت باید ابزاری برای رضای خدا و در نهایت خدمت به خلق خدا باشد.

کد خبر 721446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.