افتتاح ۴ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افتتاح چهار پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با زیربنای ۷۰۴۴ متر مربع و اعتبار ۱۸۹۰ میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی، سیدمیثم موسوی اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، چهار پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با زیربنای ۷۰۴۴ متر مربع و اعتبار ۱,۸۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی افزود: دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی با اعتبار ۱,۴۰۰ میلیارد ریال و زیربنای ۴۸۴۴ متر مربع، مرکز بهداشتی شهداد با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع، مرکز بهداشتی درمانی پیرجل شهربابک با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و زیربنا ۵۰۰ متر مربع و مرکز بهداشتی درمانی تقی آباد با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و زیربنا ۵۰۰ متر مربع از جمله این پروژه‌ها هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه فراخوان طرح‌های اولویت دار دانشگاه جهت واگذاری و اجرای مشارکتی در وبگاه دانشگاه به نشانی kmu.ac.ir بارگذاری شده است، از سرمایه‌گذاران و خیران جهت اجرای طرح‌های مذکور دعوت به عمل آورد.

موسوی یادآور شد: ۴۹ پروژه عمرانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال ساخت است که برای بهره‌برداری این پروژه‌ها نیاز به حمایت و پشتیبانی نهادهای استانی و ملی هستیم.

کد خبر 721399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.